torsdag 6. mai 2010

Nytt stuebord

" Jeg har lenge lett etter et stuebord som kunne passe hjemme hos oss. De blir enten for store, for høye, for lange, for brede osv... Har sett i flere interiørblader hvor europaller er brukt til dette. Vi har mange av disse på jobben så jeg tenkte jeg kunne prøve å lage et slikt. Ga pallen en skikkelig omgang med grønnsåpe og skurekost. Kjøpte store hjul med låseklemme og bestilte glassplate og avstandstykker hos en glassmester. Og vips! Så var det bordet ferdig:-)
CC



3 kommentarer:

  1. Så fint det ble.
    Har vurdert noe slikt selv og kunne så absolutt tenkt meg det som sofabord, men tror det blir litt for lavt for meg.
    Kanskje hvis jeg snekrer 3 paller sammen?

    Stilig var det hvertfall :) Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Hei igjen og takk for koselig hilsen ;) Bordet ble superfint. Lekkert når glassplaten "svever" litt. Det er så morsomt når man kan gjøre noe til sitt...
    Ha en fin dag!
    Klem Randi

    SvarSlett
  3. Fantastisk stilig!!!
    Dette var noe jeg også kunne tenkt meg å prøve...!
    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett