fredag 14. mai 2010

Nytt undertøy?

" Satt på venteværelset og ventet på å komme inn til legen her om dagen. Som man ofte gjør når man sitter slik og venter brukte jeg tiden til å titte litt i ukeblader. Jeg hadde valget mellom Hjemmet, Norsk Ukeblad, Allers og Det Nye.  Selv om jeg føler at jeg kanskje er litt for gammel til å lese Det Nye så valgte jeg dette. Var glad jeg gjorde det for der fant jeg denne utrolig vakre reportasjen. Og ja, jeg vet, det er totalt utilgivelig, men jeg lurte meg til å rive ut disse vakre  bildene som er tatt av fotogaf Janne Rugland og stylet av Ejla Turkovic. Undertøyet er fra Ida Gullhav som jeg synes er en fantastisk flink designer. Kos deg med disse vakre bildene. Kanskje litt sånn upraktisk med alle disse friske blomstene rundt halsen men vakkert var det ihvertfall....
CC






Foto: Janne Rugland

2 kommentarer:

  1. Stilige bilder :)
    Fin idè med blomster i håret feks. når man skal gifte seg..

    SvarSlett
  2. ....kjempevakkert var det i alle fall ;)
    Fiiin helg til deg! klem

    SvarSlett