søndag 9. mai 2010

Prinsessen kysser frosken

" Sitter her og rydder litt i gamle bilder. Fant disse bildene fra en utstilling jeg har gjort for Din på Steen og Strøm. Kjolene er fra Leila Hafsi og Iselin Engan. Jeg har brukt en fototapet på bakvegg, søte små frosker og en huske av noe gammel plank jeg fant. Mengder med stein ble plukket en solrik ettermiddag på Kadettangen, deretter vasket og skurt. Fikk ideen til "Prinsessen kysser frosken" da jeg så den nydelige lavendelblå shiffonkjolen med volanger fra Iselin Engan. Den får meg virkelig til å tenke at jeg vil være en prinsesse for en kveld. Frosken har jeg alt kysset og vi lever fremdeles lykkelig alle våre dager.
CC
 







Foto: Consept Constanse

3 kommentarer:

  1. Ble helt overveldet av dette, så flink du er! Liker litt å drømme meg bort til en fantasiverden, så dette vinduet hadde jeg stått leeeenge og beundret. Likte spesielt godt husken og fugleburet.
    Og for et stilig bord du hadde laget deg :)
    Håper det går greit om jeg legger meg til som følger :)

    SvarSlett
  2. Å, Iselin er bare rådyktig!! Nydelig utstilling!!

    SvarSlett
  3. Nyyyyydelig!! Fantastisk gjennomført og eventyrlig styling!! DU er dyktig:-)

    SvarSlett