onsdag 30. juni 2010

Sommerlig borddekning i rosa

" Sitter og drømmer litt i sommerregnet om lange lyse kvelder og deilige sammenkomster i hus og hage. Hva kan vel passe bedre enn å bli litt inspirert og glad av enn denne vakre borddekkningen. Peoner er vel kanskje den nydeligste blomsten av alle og for en deilig duft. Veldig rosa og veldig jentete denne borddekkingen men jeg vet om mange jeg som jeg kunne bedt til en slik koselig setting en varm sommerdag :-) Jeg kan formelig kjenne duften av peonene, den varme kaffen og kjenne smaken av de deilige jordbærcupcakene som smelter i munnen.......
CC






Bildene har jeg hentet fra en amerikansk blogg jeg ikke finner linken til desverre.

2 kommentarer:

  1. Hallo snuppa! Føler jeg hadde glidd rett inn der. Regner med at du nyter somemren. I går var ei hyggelig jente fra Spydeberg her, som sa hun hadde gått på skolen sammen med deg. :0)
    Klem Albertine...

    SvarSlett