torsdag 15. juli 2010

Hotel Perivolas på Santorini

" Det er sol, sommer og ferietid for de fleste av oss. Vi reiser om en uke til Syros som ligger i kykladene utenfor Athen. Gleder meg til en deilig ferie med garantert fint vær, lange deilige kvelder med gresk salat, moussaka og Retsina (kanskje ikke så mye til den Retsinaén da når jeg tenker meg om :-)

Har funnet et annet reisemål som er helt annerledes enn det Hellas som jeg er vant til. Perivolas ligger i den pittoreske byen Ia på Santorini og er et yndet reisemål for "Honeymoonere" Kanskje en ide for en oppfriskene kjærlighetsferie for mor og far etterhvert? Skal ihvertfall hit før eller senere og hvis du tar en titt på bildene nedenfor skjønner du kanskje hvorfor. 

Dette 5 stjerners hotellet består av 17 private suiter som ligger inne i 300 års restaurerte grotter. Alle suitene har egen pool og  en fantastisk utsikt til havet utenfor. Fargene er holdt i forskjellige lillatoner istedenfor den tradisjonelle blåfargen man vanligvis forbinner med dette landet. De har eget velværesenter med steam bad, sauna, open air Jacussi og massage. Minimalistisk og enkelt men du så fantastisk vakkkert :-)
CC








Foto:Funnet forskjellige bilder på Google og satt sammen selv

3 kommentarer:

  1. Åååh, så fint det var der! Virkelig noe for seg selv :) Der blir det nok koselig, håper du får en kjempefin tur :)

    SvarSlett
  2. Mmmmm, det så bare utrolig delikat og fredfylt ut. Goooood ferie, Connie!

    SvarSlett
  3. Åååååh, tror det må være det vakreste hotellet jeg har sett! Skal garantert dit sammen med kjæresten en gang i livet :-) Fantastisk!

    SvarSlett