mandag 11. oktober 2010

På tide å ta frem strikkepinnene igjen

" Høsten er en deilig tid synes jeg. Det er liksom da jeg skal gjøre alle de helt store prosjektene på hjemmefronten som jeg har utsatt i hele sommer. Da skal det hekles og strikkes, syes og lappes, males og trykkes osv. osv. Mine planer om fremtidige prosjekter er egentlig uendelige. Håper jeg denne høsten skal få tid til å gjennomføre noen av disse prosjektene jeg har klippet ut og blitt inspirert av gjennom den siste tiden. Her er noen bilder fra nyeste utgaven av koreanske Vouge som inspirerer meg til å ta frem strikkepinnene igjen ihvertfall. Ha en nydelig høstdag alle sammen.
CC 




Foto Vogue Girl Korea Oct 2010 via Dustjacketattic  

2 kommentarer:

  1. Hei! Kjempekule bilder! Er helt enig med deg om at høsten er deilig :) Jeg har allerede avsluttet et par høst-strikke-prosjekter og starter på nye med det samme :) Ta en titt på bloggen min hvis du er interessert :) Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Saa kule disse bildene var! Naa fikk jeg lyst til og strikke litt ogsaa. Lenge siden sist, saa jeg vet ikke om jeg husker det engang :)

    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg:)
    Sukkerhjertet jeg viser er fra nettbutikken Cox & Cox i UK, men de sender til hele verden.

    Ha en fin ukestart!
    klem Nina

    SvarSlett