tirsdag 7. desember 2010

NIB utfordring desember

" Litt tidlig for meg å være med på denne konkurransen som NIB har i desember da jeg ikke har fått tid til å pynte så mye hjemme til jul enda. Har ihvertfall laget meg en ny adventskalender for året. Litt annerledes i år med telysestaker i betong i 4 forskjellige høyder og en stor krukke med LOVE på. De er kjøpt på Dorothea. En fantastisk interiørbutikk som endelig har åpnet i nærheten av her jeg bor. Bambiene er loppefunn. Den lille søte hagenissen og konglekulene kommer fra Søstrene Grene Litt gammelt og litt nytt, blandet med naturelementer, akkurat som jeg liker det.
CC







Foto: Consept Constanse

4 kommentarer:

  1. nydelig! gleder meg til å se resten av julepynten din :)

    SvarSlett
  2. Superfint! Nytt og fresht:-)

    SvarSlett
  3. Fantastisk fint! Kan jeg spørre hvor du har fått tak i de plakatene med ord på? Hvis det er plakater, da..?

    SvarSlett