lørdag 29. januar 2011

Odd Molly på billigsalg

" Har vært på salg på Bærums Verk og fant en nydelig Odd Molly kjole til halv pris. Jeg bare elsker stoffene, designet og fargekombinasjonene på klærne deres. Sto i nærmere 20 minutters  kø for å få betalt den men hva gjør vel det når man kan få en så fin kjole til redusert pris. I just LOVE IT!!! Skjerfet er fra danske Kudibal også til halv pris. Kjedet har jeg laget selv etter inspirasjon fra den fine bloggen Rosaliga Har du kjøpt noe fint på salg kanskje?
CC

1 kommentar:

  1. Skjønner godt at du er fornøyd!! Kjolen og smykket ditt var veldig fint <3
    Jeg har var på salg på NOA NOA på nyåret og fant meg noen plagg der som jeg allerede har rukket å bli veldig glad i :))) Har ellers sydd meg et par velourkjoler som også har blitt mine favoritter. Er jo så godt å ha på seg :)))

    SvarSlett